کد خبر: ۳۳۹۵۳۶
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
0
بانک کشاورزی در سال جاری با توجه به اهمیت تأمین نهاده های کشاورزی و دامی و با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،مبلغ١۶٧۵٠ میلیارد ریال تسهیلات برای واردات و کمک به تأمین کنندگان این نهاده ها اختصاص داده است.

اختصاص١۶٧۵٠میلیارد ریال وام بانک کشاورزی برای تأمین نهاده های کشاورزی و دامی

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، تاکنون مبلغ١٢٣۵٠ میلیارد ریال از تسهیلات تخصیص یافته براساس ضوابط و مقررات و با هدف تحقق برنامه های حمایتی این بانک از بخش کشاورزی به شرکت های ذی ربط پرداخت شده است و ۴۴٠٠ میلیارد ریال باقیمانده نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش،بانک کشاورزی در اجرای برنامه های حمایتی از بخش کشاورزی و با هدف کمک به تأمین کنندگان نهاده های کشاورزی و دامی،این میزان تسهیلات را به شرکت های فعال این بخش شامل:شرکت پشتیبانی امور دام کشور،شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ها،انجمن واردکنندگان کود وسم،صندوق حمایت از توسعه بذرکشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید،از این میزان تسهیلات مبلغ 3000 میلیارد ریال به شرکت پشتیبانی امور دام کشور،مبلغ6000میلیارد ریال به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مبلغ 650 میلیارد ریال به صندوق حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی استان ها،مبلغ 4000میلیارد ریال به انجمن واردکنندگان کود و سم، مبلغ 100میلیارد ریال به صندوق حمایت از توسعه بذر کشور و مبلغ 3000میلیارد ریال به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اختصاص یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: