کد خبر: ۳۳۹۵۷۵
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
0
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در مورد نحوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته جاری گفت: مدیریت موضوع به عهده روسای دانشگاه‌ها است و در این زمینه باید از مصوبه ستادهای استانی تبعیت کنند.

به گزارش پول نیوز، منصور غلامی روز یکشنبه درباره تعطیلی بخش های مختلف دانشگاه ها از جمله اداری و آموزشی، توضیح داد: کاهش تعداد کارکنان و تعطیل کردن فعالیت های حضوری دانشجویان طبق برنامه اعلام شده، خواهد بود.

وزیر علوم گفت: در زمان تعطیلی دانشگاه ها، فقط دانشجویانی که تعطیلی به کار پژوهشی در حال انجام آنها آسیب می‌رساند، می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و برای حداقل زمان ضروری در آزمایشگاه ها حضور یابند.

در حال حاضر نیز بیشتر آموزش های دانشگاه ها در ترم تحصیلی جاری الکترونیکی است و دانشجویانی که واحدهای عملی و آزمایشگاهی دارند، به دانشگاه مراجعه می کنند. 

استانداری تهران روز گذشته در ابلاغیه‌ای بخش بزرگی از پایتخت از جمله مدارس و دانشگاه‌ها را حداقل به مدت یک هفته تعطیل اعلام کرد.

در بخشی از این ابلاغیه که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران اعلام کرد، آمده است: دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در این یک هفته تعطیل خواهند بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: