کد خبر: ۳۳۹۶۰۸
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
0
در گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تأمین مالی نوآوری کشور؛ صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری از تلاش بانک قرض الحسنه رسالت در جهت حمایت از اقتصاد دانش بنیان تقدیر کرد.

تقدیر صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری از بانک رسالتبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این مراسم که با حضور محمود واعظی، رییس دفتر و سورنا ستاری، معاون علمی و فن‌آوری رییس‌جمهور و در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد؛ با اهدای لوح سپاس از محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و خدمات این بانک در جهت ایجاد و توسعه نظام تامین مالی نوآوری به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان قدردانی به عمل آمد.

در متن این لوح سپاس با امضای سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رییس جمهور و علی وحدت، رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی آمده است:

رشد پرشتاب و پایدار اقتصاد کشور مرهون تلاش گسترده و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی؛ خلق ثروت از آگاهی و دانایی را مسیر اصلی توسعه ملی و سربلندی ایران عزیز ساخته اند. بی تردید کوشش مجدانه و ارزشمند جنابعالی و همکاران شما در ایجاد و توسعه نظام تامین مالی نوآوری؛ پشتوانه ای ارزشمند و سرمایه ای تمام نشدنی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان ست.

امید است با اتکال به ایزد متعال و جد وجهد جنابعالی و مجموعه مدیران و کارکنان گرانقدر بانک قرض الحسنه رسالت در فراهم سازی ابزارها و راهکارهای خلاقانه و کارآمد در حمایت از کاربردی کردن دانش و تجاری سازی نوآوری ها؛ شاهد جهش در اقتصاد دانش بنیان و تحقق اهداف عالیه و اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.

گفتنی است؛ پیرو تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری تاکنون بیش از 450میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 352 شرکت دانش بنیان و فعالین حوزه های دانش بنیان و فناوری های برتر معرفی شده از طرف صندوق پرداخت شده است. همچنین مقرر شد در سال جاری بانک قرض الحسنه رسالت 1500میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان معرفی شده از طرف صندوق پرداخت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: