بانک پارسیان آماده بازگشایی؛
کد خبر: ۳۳۹۹۰۷
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
0
بانک پارسیان باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از شناسایی سود ۴۶۶.۴ میلیارد تومانی در عملکرد ۶ ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی امروز شد.
به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، بانک پارسیان باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از شناسایی سود 466.4 میلیارد تومانی در عملکرد 6 ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.

براین اساس، "وپارس" اعلام کرد: عطف به بخشنامه 15 مهر بانک مرکزی درخصوص ابلاغ نرخ و نحوه تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی در شبکه بانکی، مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی برای گزارشگری مالی میان دوره‌ای منتهی به شهریور 99 مبلغ 12900 تومان برای هر یورو و 11 هزار تومان برای هر دلار آمریکا و سایر اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به یورو در پایان شهریور سال جاری تعیین شده است.

تسعیر خالص اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی به مبلغ 172 میلیون یورو است که منجر به شناسایی 466.4 میلیارد تومان سود تسعیر برای گزارشگری مالی میان دوره ای منتهی به شهریور 99 می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: