کد خبر: ۳۳۹۹۰۸
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
0
بیش از سه میلیون و ۴۴۷ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش ۳۴۲۷ میلیارد ریال طی هفته گذشته در بورس کالا معامله شد.
میزان دادوستد گواهی سپرده کالایی در بورس
به گزارش پول نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته در بازار ابزار‌های مالی بورس کالای ایران معامله گران تعداد سه میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۵۸ گواهی سپرده کالایی را به ارزش تقریبی ۳۴۲۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال معامله کردند که این ارقام نسبت به هفته پیش از آن به ترتیب ۲۸ و ۴۵ درصد افزایش داشت.

این گزارش می‌افزاید: کشمش سبز قلمی نیز در این مدت در تنها نماد انبار فعال خود با معامله تعداد ۱۱۷۲ گواهی سپرده کالایی اولین هفته معاملاتی را با ثبت ارزش ۵۰۸ میلیون ریال به پایان رساند.

همچنین دادوستد بیش از دو میلیون و ۳۴۲ هزار گواهی سپرده سکه طلا نیز ارزش نزدیک به ۳۲۹۷ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریالی را در پی داشت.

شایان ذکر است ۹۱۳ هزار و ۲۷۲ گواهی سپرده زعفران نگین با ارزش ۸۰ میلیارد و ۳۲۱ میلون ریال طی این هفته خرید و فروش شد تا این دارایی پایه پس از سکه طلا بیشترین حجم و ارزش معاملات هفتگی را در میان سایر دارایی‌های پایه به خود اختصاص دهد.

دادوستد تعداد ۱۶۴ هزار و ۷۰۹ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریالی را در هفته گذشته رقم زد.

معامله گران همچنین با خرید و فروش ۲۰هزار و ۴۹۴ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ ارزش ۳۴ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریالی را طی معاملات هفته قبل به ثبت رساندند.

این گزارش می‌افزاید: در جریان معاملات هفته گذشته بازار ابزار‌های مالی بورس کالا ۵۱۱۱ گواهی سپرده زیره سبز نیز با ارزش تقریبی ۲.۵ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: