کد خبر: ۳۳۹۹۱۵
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
0
زیرمجموعه تازه وارد شستا از احداث گاوداری ۳۰۰۰ راسی مولد در ملایر با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۲۵.۶ میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.
به گزارش پول نیوز، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از احداث گاوداری 3000 راسی مولد در ملایر با پیش بینی سرمایه گذاری 225.6 میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.

براین اساس، حسین معصومی مدیرعامل "زملارد" اعلام کرد: این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های کلی شستا درخصوص سرمایه گذاری در صنعت دامپروری و کشاورزی در مناطق حاصلخیز اقدام به احداث گاوداری صنعتی در استان همدان، شهرستان ملایر کرده است.

در این راستا طی بازدید از زمین‌های منطقه زمینی به مساحت ۶۰ هکتار از اراضی ملی متعلق به منابع طبیعی استان همدان جهت طرح احداث دامداری بصورت اجاره تا اجرای کامل طرح مصوب به این شرکت واگذار شده است.

طبق برنامه پیش بینی شده طرح فوق طی دو سال از زمان آغاز فعالیت( مهر سال ۹۹) به بهره برداری اولیه خواهد رسید. میزان کل سرمایه گذاری دامداری ۲۲۵.۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که محل تامین آن به شرح زیر است.

بازار هدف این طرح داخل و با اولویت استان‌های همدان، لرستان، تهران و استان‌های شمال غرب، شمال و غرب است.

نیروی انسانی مورد نیاز طرح ۱۳۰ نفر مستقیم و ۵۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم خواهد بود. با توجه به شاخص نرخ بازده داخلی ۳۲ درصد که بیشتر از نرخ تنزیل برآورد شده و نرخ بازده داخلی سهامدار برابر ۳۶ درصد برآورد شده که می تواند جذابیت طرح را برای سهامداران بیشتر کند. در هر صورت از آنجا که اجرای طرح های دامپروری جهت تامین بخشی از نیازهای ضروری جامعه لازم به نظر می‌رسد اجرای طرح فوق می‌تواند از نظر ملی نیز جذابیت هایی برای سهامداران به ارمغان آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: