April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۹۹۳۶
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
0
خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت خودرو و ساخت قطعات به ثبت رسید و همچنین سهام بانک آینده ۵۴۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز بورس
به گزارش پول نیوز، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۸۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «وآیند»، «خودرو» و «اخابر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۵۴۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «وشهر» و «وملی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۴۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۴۵میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) می‌شود. همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) به ۴/۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۹۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۴۳۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۴ درصد از هشت هزار و ۵۸۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۸۳۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۰۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۱هزار و۴۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: