کد خبر: ۳۳۹۹۷۷
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
0
دیروز بازار سهام روندی صعودی داشت و فشار تقاضا در بیشتر نماد‌های بازار سهام شاخص کل را ۳٫۵ درصد رشد داد، اما به نظر می‌رسد در مرحله پیش‌گشایش بازار امروز عرضه در نماد‌های بزرگ از تقاضا بیشتر است.
اولین جزئیات از بورس امروز
به گزارش پول نیوز، در نیم ساعت پایانی معاملات دیروز بازار سهام در برخی نماد‌های بزرگ و بنیادین شاهد افزایش عرضه بودیم و امروز نیز در مرحله پیش‌گشایش به نظر می‌رسد بازار سهام با موج سنگینی از عرضه روبه‌رو باشد.

در حالی که قیمت ارز به طرز چشم‌گیری افزایش یافته، اما بازار سهام هنور روندی صعودی خود را آغاز نکرده است، اما به نظر می‌رسد به دلیل مثبت شدن کلیت بازار و نماد‌های کوچک اصلاح بازار به پایان رسیده باشد و بازار منتظر مشخص شدن تکلیف انتخابات امریکا است.

با توجه به عرضه و تقاضا در مرحله پیش‌گشایش به نظر می‌رسد روند بازار امروز متعادل با گرایش بیشتر به عرضه در نماد‌های بزرگ است و نماد‌هایی مانند خودرو و خساپا در عرضه و تقاضا برابرند و در نماد‌های بانکی نیز عرضه در حال افزایش است.

روند صعودی بازار سهام هنوز شروع نشده و به نطر می‌رسد بازار تا انتخابات امریکا به نوسان خود ادامه دهد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: