دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور:
کد خبر: ۳۴۰۴۰۱
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
0
دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور از ثابت ماندن نرخ پرواز‌های داخلی تا آدرماه خبر داد و گفت هرگونه افزایش نرخ و اعلام آن پس از برگزاری جلسه با وزیر راه وشهرسازی خواهد بود.
به گزارش پول نیوز، مقصود اسعدی سامانی درخصوص بحث افزایش نیافتن نرخ بلیط پرواز‌های داخلی گفت: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی افزایش نرخ بر روی بلیط پرواز‌های داخلی نخواهیم داشت، اما با یک دامنه نرخی در شهریور سال گذشته توافق شده بود که شرکت‌های هواپیمایی ارائه کردند.

وی در ادامه افزود: در آن دامنه نرخی شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیط خود هستند. به طور مثال اگر بلیط پرواز تهران - مشهد بین ۳۵۵ هزارتومان تا ۷۰۱ هزار تومان باشد شرکت‌ها مجاز  به فروش بلیط خود در این دامنه نرخی هستند و طی روز‌ها و زمان‌های گوناگون بلیط خود را در این دامنه نرخی عرضه می‌کنند. ممکن است باتوجه به زمان و روز پرواز  و کلاس پروازی هر شرکتی نرخ متفاوتی را برای پرواز خود تعیین کند، اما نباید خارج از این دامنه نرخی مصوب باشد.

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور تصریح کرد: اگر شرکت هواپیمایی بالاتر از این دامنه نرخی که در سایت انجمن هواپیمایی کشوری هم نرخ‌ها موجود است - و می‌توانید نرخ‌های معین را از این سایت مشاهده کنید. - شرکت هواپیمایی که با قیمت بالاتر از دامنه نرخی معین بلیط خود را عرضه کند تخلف کرده است و مسافر می‌تواند به سازمان هواپیمایی کشوری شکایت خود را اعلام کند و طبعا سازمان هم با شرکت متخلف برخورد خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: افرادی که بلیط خود را پیش از به تصویب رسیدن موضوع افزایش نرخ بلیط خرید خود را انجام دادند؛ اگر بالاتر از دامنه نرخی مصوب در سایت انجمن هواپیمایی کشور پول برای بلیط خود پرداخت کردند می‌توانند به سازمان هواپیمایی کشوری شکایت کنند و سازمان هم رسیدگی خواهد کرد. درحال حاضر شرکت‌ها افزایش نرخ نداشتند و هرگونه افزایش نرخ و اعلام آن پس از برگزاری جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی خواهد بود، اما تا آذرماه به طور قطع افزایش نرخ نخواهیم داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: