April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۶۰۹
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
0
شرکت صنعتی نیرو محرکه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۱ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۷۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پول نیوز، شرکت صنعتی نیرو محرکه با سرمایه ۵ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنعتی نیرو محرکه در دوره یاد شده، مبلغ ۶۰ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۷۸ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود "خمحرکه" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۵۱ ریال و سود خالص را ۵۱ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال قید کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: