April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۷۹۶
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
0
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با طرح «کالاکارت»، شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید بدون پرداخت سود، كالاي مورد نياز خود را به‌صورت اقساطي خريد كنيد.

بدون پرداخت سود، اقساطی خرید کنید!

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ،  شاید برایتان پيش آمده که نياز به خريد يک کالاي ضروري داشته‌ايد، اما در آن برهه مبلغ مورد نياز براي خريد آن را در اختيار نداشته‌ايد؟ شايد در آن شرايط فكر كرده‌ايد كاش مي‌توانستيد از درآمد آينده خود مبلغ مورد نياز خريد آن كالا را بپردازيد. اما نه دسته‌چك معتبري داشته‌ايد و نه بانكي بوده كه به شما تسهيلاتي بدهد تا بتوانيد براي خريد آن كالا اقدام كنيد. از سوي ديگر شايد امكان پرداخت سود بالاي فروش اقساطي يا تسهيلات بانكي را نداشته‌ايد تا بتوانيد از اين روش‌ها نسبت به خريد كالا


در چارچوب طرح یاد شده خریدار با دریافت یک کالا کارت که مبلغ مشخصي اعتبار در آن وجود دارد، مي‌تواند به فروشگاه‌ها يا مراكز ارائه خدمت طرف قرارداد بانك مهر ايران مراجعه كرده و با استفاده از اعتبار آن كارت، كالا يا خدمت مورد نظر خود را دريافت كند.

به‌طور مشخص سازوکار فعالیت طرح یاد شده به این صورت است که اعتباری در کارت آن دسته از مشتريان بانک قرض‌الحسنه مهر ايران كه متقاضي دريافت آن باشند، شارژ شده و آن‌ها مي‌توانند از اين اعتبار براي خريد كالا يا خدماتي كه از سوي پذيرندگان طرف قرار داد بانك ارائه مي‌شود، استفاده كنند.

از آنجایی که تسهیلات ارائه شده در چارچوب کالاکارت، قرض‌الحسنه است، مشمول دریافت سود نيست و تنها کارمزدي ۴ درصدي به آن تعلق مي‌گيرد. از ديگر مزاياي كالاكارت بانك مهر ايران اين است كه نياز به سپرده‌گذاري ندارد و مشتري مي‌تواند بدون صرف زمان آن را دريافت كند.

 

دامنه وسیع پذیرندگان کالاکارت بانک مهر ایران

در شهرهای مختلف ایران، فروشگاه‌ها و مراکز متنوعی از جمله لوازم خانگی، پوشاک، ساعت، کيف و کفش، كالاي خواب، تلفن همراه، لوازم كامپيوتري، آموزشگاه رانندگي، مدارس غيردولتي، لوازم‌التحرير، آتليه، دفتر وكالت، ابزار فروشي، تعميرگاه خودرو، فروشگاه موتورسيكلت، كلينيك دندانپزشكي، پزشك عمومي، بيمارستان، فيزيوتراپي، سالن آرايش، فروشگاه عطر، فروشگاه كابينت، گالري پرده‌، فروشگاه مصالح ساختماني، گالري فرش، گالري لوستر، فروشگاه مبل، فروشگاه لوازم برقي، مجموعه ورزشي، هتل و... جزو پذيرنده‌هاي طرف قرارداد با بانك مهر ايران هستند كه مي‌توانيد با دريافت كالاكارت از آن‌ها كالا خريداري كرده يا خدمات آن‌ها را دريافت كنيد.

اگر مشتری بانک مهر ایران هستید، خوب است که با استفاده از این طرح، کالاي مد نظر خود را با فشار کمتري بر درآمد خود خريداري كرده و در عين حال از كالاي ايراني نيز حمايت كنيد. براي دريافت كالاكارت بانك مهر ايران كافي است به يكي از شعب بانك مهر ايران در سراسر كشور مراجعه و درخواست كالاكارت خود را مطرح كنيد تا براي شما پرونده تسهيلاتي تشكيل شده و كالاكارت خود را دريافت كنيد. مرحله بعد نيز مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد كالا كارت و خريد كالاهاي مورد نياز خود است.

مبلغی که در قالب این تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌شود، ۲۰۰ ميليون ريال است که تقريباً قيمت کالاهاي مصرفي بادوام را پوشش مي‌دهد. يعني عمده لوازم خانگي متعارف موجود در بازار با اعتبار موجود در کالاكارت قابل خريد است و بسياري از خدمات آموزشي، بهداشتي و درماني را مي‌توان به‌پشتوانه اين اعتبار دريافت كرد. پرداخت اقساط اين طرح يك ماه استراحت دارد؛ يعني يك ماه پس از واريز وام و ارائه كالا كارت آغاز مي‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: