کد خبر: ۳۴۰۸۰۳
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
0
رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: هوای شهر‌های تهران، تبریز، اراک و اصفهان به ترتیب با شاخص‌های ۱۰۷، ۱۰۸، ۱۲۰، ۱۲۸ ناسالم برای گروه‌های حساس و شهر اهواز با شاخص ۱۵۵ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.
هوای ۵ کلانشهر ناسالم شد
به گزارش پول نیوز، شهرام سپهرنیا روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: هوای شهر‌های بیرجند با شاخص ۲۶، گرگان ۲۸، یاسوج ۳۲، جاجرم ۳۴، سمنان ۴۶ و بندر خمیر ۵۰ پاک است.

وی اظهار داشت: همچنین هوای شهر‌های اردبیل با شاخص ۵۳، ایلام ۵۳، سنندج ۵۷، یزد ۵۷، قم ۶۱، قزوین ۶۴، شهرکرد ۶۸، کرمان ۷۱، کرمانشاه ۷۱، همدان ۷۷، شیراز ۸۰، کرج ۸۶، زابل ۸۷، خرم آباد ۸۸، گناوه ۸۹، ارومیه ۹۵ و مشهد ۹۹ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

روز گذشته (دوشنبه) هوای شهر‌های مشهد با شاخص ۱۰۳ و تهران ۱۱۵ ناسالم برای گروه‌های حساس و شهر‌های شیراز و اهواز به ترتیب با شاخص ۱۶۰ و ۱۷۲ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: