کد خبر: ۳۴۰۸۵۴
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
0
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، پاسخگویی را از وظایف مهم این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم هر بیمه شده در هر نقطه از کشور به راحتی پاسخ سوالات و درخواست خود را دریافت کند تا به هدف نهایی این سازمان که کسب رضایتمندی آنها است، برسیم.

توان پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز 1420 ارتقا می‌یابد

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی(۱۴۲۰) با بیان اینکه بسیاری از مقدمات توسعه این مرکز از نظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است. مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف مانند تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز ۱۴۲۰ برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته باشیم. مسایلی که از سوی مخاطبان در تماس با این مرکز مطرح می‌شود باید با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه شود و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم‌های این سازمان شود.

وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار داریم که تحول اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش ۵ برابری تماس‌های روزانه روبرو خواهیم شد و ۴ هزار تماس روزانه با این مرکز به۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت. از این رو توان پاسخگویی‌مان را ارتقا می‌دهیم.

وی با بیان اینکه شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر خواهم شد و مستقیما با بیمه‌شدگان گفتگو خواهیم کرد، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان حتما در این مرکز حضور می‌یابند و از نزدیک در جریان مسایل مخاطبان قرار می‌گیرند.

سالاری بابیان اینکه همچنین از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و دریافت نظرات و مسایل آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای مختلف بهره می‌گیریم تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی فراهم باشد.

همچنین در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه‌‎های مختلف نظرات خود را در مورد پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی بیان کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: