April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۸۷۸
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
0
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز چهارشنبه با بیش از ۳۲ هزار واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید.
بازگشت شاخص به کانال ۱ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی
به گزارش پول نیوز، شاخص کل بورس در معاملات روز شنبه با بیش از ۳۴ هزار واحد افت به عدد یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با بیش از ۳ هزار واحد افت به عدد ۳۹۰ هزار واحدی رسید که این موضوع نشان از ریزش یکپارچه بازار دارد. این در حالی است که عدد یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی برای شاخص کل یکی از آخرین خطوط حمایتی تا عدد یک میلیونی بود با فشار فروش قابل توجه امروز شکسته شد.

معاملات روز دو شنبه بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس با بیش از ۳۲ هزار واحد افت به عدد یک میلیون و ۳۴۱ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با بیش از ۳ هزار واحد ریزش به عدد ۳۸۵ هزار واحدی رسید و بازار را همچنان به سمت افزایش عرضه‌ها سوق داد. ریزش بورس با این سرعت، در حالی رخ داده است که شاخص کل در حوالی یک حمایت مهم بود و این مساله با وجود این که شاخص‌های خودرو و انبوه سازی نیز در نقاط حمایتی مطلوبی بودند می‌توانست وقفه‌ای در ریزش ایجاد کند.

روز پس از آن نیز شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات  روز سه شنبه با بیش از ۳۲ هزار واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با بیش از ۳ هزار واحد کاهش به عدد ۳۸۰ هزار واحدی رسید.

شاخص کل بورس تهران در آخرین روز از هفته، با ۱۳ هزار و ۸۳۹ واحد افت به عدد یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۸۹ واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با ۳۱۵۶ واحد افت به عدد ۳۷۶ هزار و ۹۹۶ واحدی رسید.

با افت و خیز‌های این هفته بازار بورس، باید دید در هفته آینده چه سرنوشتی در انتظار سهامداران است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: