کد خبر: ۳۴۰۸۹۵
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
0
وزیر نیرو با بیان اینکه اکنون هفته بیست و ششم پویش هر هفته #الف ب-ایران است گفت: تاکنون 117 پروژه درقالب این طرح افتتاح شده است.

به گزارش پول نیوز، " رضا اردکانیان" روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: طرح های افتتاح شده از ابتدای مرحله دوم پویش هر هفته #الف ب-ایران با سرمایه گذاری بیش از 31 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده اند.

وی ادامه داد: فردا نیز در ادامه پویش هرهفته #الف ب-ایران در استان های تهران و هرمزگان طرح هایی توسط رییس جمهوری به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر نیرو بهره برداری از طرح بزرگ آبرسانی در تهران و بهره برداری از تصفیه خانه ششم آب تهران را از جمله پروژه های قابل بهره برداری برای تهران برشمرد.

اردکانیان گفت: در استان هرمزگان نیز بهره برداری از واحد دوم نیروگاه گازی قشم در برنامه قرار دارد.

وی ادامه داد: واحد دوم گازی نیروگاه قشم به سرمایه گذاری بیش از دو هزار و 300 میلیارد تومانی عملیاتی شده است.

وزیر نیرو افزود: بهره برداری از این واحد نقش مهمی در تامین برق پایدار برای جزیره قشم، استان هرمزگان و نیازهای صنعتی منطقه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: