کد خبر: ۳۴۰۹۳۷
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
0
وزیر نفت آمریکا اعلام کرد مطمئن نیست تولید نفت این کشور به سرعت به ۱۳ میلیون بشکه در روز بازگردد. وی در ماه اوت هشدار داده بود ۱۸ ماه طول می‌کشد تا تقاضا برای سوخت‌های مایع در آمریکا به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد.
تولید نفت آمریکا به این زودیها به ۱۳ میلیون بشکه در روز نمی رسد
به گزارش پول نیوز، دن برویلت، وزیر نفت آمریکا اعلام کرد مطمئن نیست تولید نفت این کشور به سرعت به 13 میلیون بشکه در روز بازگردد. آمریکا در ژانویه 2020 قبل از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا 13 میلیون بشکه در روز نفت تولید می‌کرد.

وی دلیل این اظهار نظر را کافی نبودن تقاضای مصرف کنندگان برای نفت خام دانست.

برویلت در مجمع انرژی سراویک هند گفت: «ما هنوز تقاضایی برای تولید نداریم و هنوز هم درگیر ذخایری هستیم که طی همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافته اند».

در نتیجه، تولید نفت آمریکا در سال آینده میلادی حدود 11 میلیون بشکه در روز خواهد بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت این کشور از ماه آوریل رو به کاهش گذاشته و در هفته اول این ماه از روزی 13.1 میلیون بشکه در روز به 12.4 میلیون و بعد در هفته اول ماه مه به 11.9 میلیون بشکه در روز رسیده است. تولید نفت آمریکا در ماه ژوئن تا 11.1 پایین آمد و در هفته اول جولای به 11 میلیون بشکه در روز رسید.

تولید نفت این کشور در ماه اوت به خاطر شرایط بازار تا 10.7 میلیون بشکه در روز سقوط کرد و در ماه های سپتامبر و اکتبر بین 9.9 و 11.1 میلیون بشکه در روز در نوسان بود.

گزارش ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا از فعالیت‌های حفاری نشان می دهد تولید در ماه نوامبر کمتر از اکتبر خواهد بود که نشان می‌دهد تولید نفت آمریکا به این زودی‌ها بهبود نخواهد یافت.

وزیر نفت آمریکا در ماه اوت اعلام کرد 18 ماه طول می‌کشد تا تقاضا برای سوخت‌های مایع در آمریکا به سطح قبل از بحران کرونا بازگردد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: