April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۴۱۰۰۸
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
0
یک کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: تا زمانی که نتیجه انتخابات آمریکا مشخص نشود نمی‌توان خوش بین بود که بازار چگونه عمل خواهد کرد.
انتخابات آمریکا، بازار سرمایه ایران را گروگان گرفته است
حمیدرضا میرمعینی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: بازار سرمایه روز گذشته بازار خوبی بود و رشد 17 هزار واحدی را تجربه کرد.

وی افزود: اما واقعیت این است که انتظار نمی رود هنوز بازار به اصلاحات و نزول خود پایان داده باشد بنابراین بازار همچنان در مسیر اصلاحی قرار دارد.

میرمعینی بیان کرد: بازار سرمایه در این مدت در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد که یک سری از تصمیمات و مسائل بر روی شاخص تاثیر گذاری بیشتری دارد انتخابات آمریکا از آن دسته از اقداماتی است که شاخص را به طور کلی تحت تاثیر خود قرار داده است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: سیاست های دولت آمریکا علیه کشور ما، باعث شد تا روی افراد و معامله گر ها که عملا جهت دهی این بازار دست آن ها است، اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

وی ابراز کرد: با توجه به اتفاقات انتخاباتی که در آمریکا رخ می دهد نوسانات بسیاری بر روی بازار سرمایه ایران ایجاد می کند. تا زمانی که نتیجه انتخابات آمریکا مشخص نشود نمی توان خوش بین بود که بازار چگونه عمل می کند و به سمت و سوی مثبت حرکت می کند و یا منفی بنابراین پس از انتخابات آمریکا اگر گزینه انتخابات نامزدهای دموکرات باشد، می توان به اقتصاد ایران و بازار سرمایه خوش بین بود.

میرمعینی مطرح کرد: پس از انتخابات آمریکا اگر گزینه انتخابات نامزدهای دموکرات باشد، می توان به اقتصاد ایران و بازار سرمایه خوش بین بود که در این بازار، سرمایه گذارها با چشم انداز بهتری در بازار سرمایه گذاری را آغاز می کنند.
 
 

گفتگو از سحر گلی زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: