April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۱۰۹
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
0
شرکت مهندسی تکنوتار در فعالیت ۶ماهه به ازای هرسهم ۴۲ریال زیان شناسایی کرد.

شرکت مهندسی تکنوتار اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه خود را در حالی منتشر کرده که با زیان انباشته ۹۲میلیارد و ۳۹۷میلیون ریالی مواجه شده است.

این شرکت در ۶ماه فعالیت خود زیان عملیاتی خود را ۹میلیارد و ۹۸۳میلیون ریال، زیان خالص را ۱۰میلیارد و ۲۴۲میلیون ریال و زیان هر سهم را ۴۲ریال منتشر کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «تکنو» در ۶ماهه اول سال مالی خود توانسته ۱۶۹دستگاه از محصولات خود را به مبلغ ۶۷میلیارد و ۱۱۹میلیون ریال به فروش برساند و در مقایسه با فروش ۷۸دستگاهی به مبلغ ۱۸میلیارد و ۱۶۹میلیون ریالی مدت مشابه سال مالی گذشته با افزایش چشمگیری در فروش همراه شده است. تکنو سود ناخالص از این محل را ۱۰میلیارد و ۵۱۴میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت پیش بینی کرده است که فروش خود را در سال جاری به مبلغ ۲۰۵میلیارد ریال برساند که متاسفانه در شش ماهه اول سال مالی جاری عمدا به دلیل مشکلات در واردات اقلام خرید خارجی و شیوع بیماری کرونا بودجه محقق نشده و مبلغ بودجه فروش در کل مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال پیش بینی شده است.

در برآوردی که «تکنو» از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ دارد اعلام شده که بخش قابل توجهی از قیمت تمام شده شامل هزینه مواد مصرفی است که طی دوره ۶ماهه اول سال ۱۳۹۹ افزایش قابل توجهی نسبت به سال ۱۳۹۷ داشته است و شرکت باتوجه به کشش بازار و قیمت رقبا بخشی از آن را با افزایش قیمت فروش جبران کرده است. همچنین هزینه های سربار و هزینه های اداری و تشکیلاتی ۶ماهه دوم به نسبت ۶ماهه اول است و افزایش و کاهش قابل توجهی ندارد. در ۶ماهه دوم پیش بینی افزایش قیمت مواد قابل پیش بینی است.

برچسب ها: تکنو ، فروش ، سهم ، بودجه ، بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: