کد خبر: ۳۴۱۳۴۹
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
0
ارزش معاملات دو بازار بورس و فرابورس امروز با افت نسبت به جلسه معاملاتی قبل به ۷۸۰۰ میلیارد تومان رسید.
ارزش معاملات انجام شده در بورس و فرابورس
به گزارش پول نیوز؛ بازار بورس امروز تحت تاثیر پیشی‌گرفتن جو بایدن از دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا آغاز کرد و معاملات امروز واکنشی به پایین آمدن نرخ دلار در بازار بود.

شاخص کل بورس در نهایت با افت بیش از ۲۸ هزار واحدی معادل ۲.۱۸ درصد به کار خود پایان داد و نماد‌های فولاد، فملی، کگل و کچاد بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل داشتند.

در میان صنایع خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات خودرو بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش معاملات گروه بانکی نیز ۵۴۶ میلیارد تومان بود. همچنین ارزش معاملات گروه فلزات اساسی ۱۶۰ میلیارد تومان را ثبت کرد.

در معاملات بازار بورس تعداد ۴۳۱ هزار و ۶۱۶ معامله انجام شد و در این معاملات تعداد ۶ میلیارد و ۱۳۶ میلیون سهم جابجا شد که معادل ۳۹۴۵ میلیارد تومان بود.

در فرابورس نیز ۲۰۶ هزار و ۵۲۹ معامله صورت گرفت و در این معاملات ۹۶۸ میلیون و ۹۹۱ هزار سهم جابجا شد که ارزش این جابجایی‌ها معادل ۳۸۰۰ میلیارد تومان بود. در نهایت شاخص فرابورس با افت ۲۷۳ واحدی به کار خود پایان داد. مارون، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را بر بازار فرابورس گذاشتند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: