در محل موزه مقدم تهران صورت گرفت:
کد خبر: ۳۴۱۳۷۱
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
0
تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و دانشگاه تهران با هدف افزایش تعاملات فی مابین به امضا رسید.

امضا تفاهمنامه بین بانک ملت و دانشگاه تهران

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، براساس این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک و محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بر اعطای تسهیلات جهت انجام پروژه های عمرانی شهر دانش در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و افزایش کیفی و کمی حساب های دانشگاه تهران در بانک ملت، ارتقا خواهد یافت.

محمد بیگدلی در جلسه انعقاد این تفاهمنامه در محل موزه مقدم به عنوان یکی از خانه های قدیمی و تاریخی تهران اظهار امیدواری کرد که این تفاهمنامه برای طرفین منشا خیر و برکت باشد و نتایج مثبت آن شامل حال تمام جامعه علمی کشور شود.

محمود نیلی، رئیس دانشگاه تهران نیز با قدردانی از همکاری های گسترده بانک ملت با این دانشگاه، حُسن شهرت و عملکرد مطلوب این بانک را برای مجموعه این دانشگاه قابل احترام خواند و از مراودات و همکاری های بانک با دانشگاه سپاسگزاری کرد.

وی اعلام کرد: با توجه به توانایی بالای بانک ملت انتظار بیشتری نسبت به همکاری های فی مابین وجود دارد و امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه سطح همکاری های طرفین در مسیر مشخص و از پیش تعیین شده افزایش یابد.

در مراسم امضای این تفاهمنامه، محمود اخلاقی، عباس جعفرلو و سید ابوطالب دیبایی معاونان مدیر عامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور و سید حمیدحسینی مدیر شعب منطقه سه تهران حضور داشتند.

در ادامه این مراسم، بیگدلی به همراه مدیران ارشد بانک از مجموعه موزه مقدم تهران بازدید و از نزدیک با معماری و آثار موجود در این موزه آشنا شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: