April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۶۱۸
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
0
بانک دی با برنامه ریزی هدفمند در راستای افزایش سرمایه گذاری های سودآور و تمرکز بر درآمدهای عملیاتی، موفق به کاهش 37 درصدی زیان انباشته و کسب سود خالص 45000 میلیارد ریالی در شش ماه نخست سال جاری شد.

خداحافظی بانک دی با زیان انباشته

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، زیان انباشته که یکی از شاخص های ارزیابی سازمان های اقتصادی است و تاثیر نامطلوبی بر سودهای شناسایی شده دارد، می تواند ناشی از اقدامات زیربنایی و بنیادین باشد که به همین منظور هیئت مدیره بانک دی با شناسایی مشکلات اساسی و ارائه راهکارهای مناسب تلاش کرده با برطرف کردن آنها و سوق دادن بانک در مسیر سودآوری، شاخص های عملیاتی بانک را بهبود بخشد.

بر اساس این گزارش، افزایش 887 درصدی سود سرمایه گذاری های بانک در نیمه نخست سال 1399 را باید یک دستاورد مهم تلقی کرد، چرا که منابع حاصل از این سرمایه گذاری ها به بانک تزریق شده و نه تنها بخش قابل توجهی از زیان سال های گذشته را پوشش داده است بلکه پیش بینی می شود تا پایان سال با ادامه این روند، زیان بانک به صفر برسد.

گفتنی است، افزایش 521 درصدی درآمدهای عملیاتی بانک نیز توانسته حاشیه سود بسیار مناسبی را برای بانک ایجاد کند، به طوری که اکنون می توان بانک دی را در جایگاه مطلوبی از لحاظ شاخص های ارزیابی یک سازمان اقتصادی دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: