April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مصطفی سالاری در جلسه ستاد مقابله با کرونا سازمان مطرح کرد:
کد خبر: ۳۴۱۶۴۶
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
0
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کارکنان بخش درمان این سازمان در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد و گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در خدمت بیماران مبتلا به کرونا است و امکانات مورد نیاز برای خدمت رسانی حداکثری در اختیار مدیران استانی قرار دارد.

استفاده حداکثری تأمین اجتماعی از توان خود برای درمان بیماران کرونایی

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مصطفی سالاری در جلسه ویژه مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌های سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیازهای تک تک بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سراسر کشور که مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند به صورت روزانه بررسی و در سریعترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

وی از مدیران درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور خواست که از تمامی امکانات برای خدمت رسانی حداکثری به بیماران مبتلا کرونا استفاده کنند و تصریح کرد: ما اختیار و امکانات لازم را در اختیار مدیران قرار می‌دهیم و توقع داریم که بهترین استفاده از اختیارات و امکانات صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به برنامه این سازمان برای اضافه کردن 552 تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستانهای موجود، گفت: در اجرای این برنامه توسعه تخت‌های ویژه در اولویت قرار دارد و هیچ محدودیتی در زمینه ارائه خدمات به بیماران کرونایی وجود ندارد.

سالاری در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی کشور و طرح زندگی با کرونا در سازمان تأمین اجتماعی گفت: گزارش‌های هفتگی سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات به بیماران و سایر حمایت‌های انجام شده برای کاهش آثار شیوع کرونا بر زندگی مردم به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه می‌شود.

 

امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از بهمن سال گذشته ستاد بحران در تامین اجتماعی تشکیل شد و تا امروز ۷۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای این سازمان بستری شدند و در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ نفر بستری هستند.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات مربوط به خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا به صورت روزانه جمع آوری و بررسی می‌شود، گفت: از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی به بیماران استفاده می‌شود و مشکلات احتمالی بیمارستان‌ها نیز در اسرع وقت برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: