کد خبر: ۳۴۱۶۷۵
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
0
وزارت کار آمریکا گزارش داد که تعداد ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به ۷۰۹ هزار نفر رسید چرا که بازار کار این کشور که به شدت از شیوع کرونا آسیب دیده، با سرعت کمی در حال بهبود است.
۷۰۹ هزار نفر به آمار بیکاری آمریکا اضافه شد
به گزارش پول نیوز، وزارت کار آمریکا روز پنجشنبه گزارش داد که تعداد ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به 709 هزار نفر رسید چرا که بازار کار این کشور با سرعت کمی در حال بهبود است..

بر اساس گزارش منتشر شده توسط دفتر آمار کار این وزارتخانه، در هفته منتهی به 7 نوامبر، تعداد آمریکایی هایی که متقاضی دریافت مزایای بیکاری بودند، نسبت به هفته قبل از آن که 757 هزار مورد اعلام شده بود، به میزان 48 هزار نفر کاهش یافت.

این چهارمین بار در 34 هفته گذشته است که تعداد کسانی که طی یک هفته درخواست بیمه بیکاری می کنند به زیر 800 هزار نفر می رسد و دوازدهمین بار است که به زیر 1 میلیون نفر رسیده است.

جی اچ. برایسون، اقتصاددان ارشد در بانک "ولز فارگو"، در تحلیلی نوشت: تعداد مطالبات اولیه بیکاری طی هفته گذشته کاهش بیشتری یافت. اما تعداد کل افرادی که درخواست بیمه بیکاری ارائه می دهند همچنان بالاست.

گزارش این وزراتخانه نشان داد که تعداد افرادی که در هفته منتهی به 31 اکتبر همچنان مزایای بیکاری دولت آمریکا را دریافت می کنند با کاهش 436000 نفری به 6.79 میلیون نفر رسیده است.

در همین حال، دریافت کنندگان "جبران خسارت بیکاری اضطراری" که یک برنامه دولت فدرال برای پرداخت 13 هفته مزایای اضافی به کسانی است که مزایای منظم دولت را از دست می دهند، در هفته منتهی به 24 اکتبر به میزان 159776 نفر افزایش یافت و به 4.14 میلیون نفر رسید.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: