April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
عملکرد بورس در ۲۴ آبان ۹۹؛
کد خبر: ۳۴۱۷۲۷
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
0
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۲۶هزارواحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۷هزار واحد قرار گرفت.
شاخص بورس ۲۶ هزار واحد رشد کرد
به گزارش پول نیوز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۵ میلیارد و ۴۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بیش از ۷۳۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۷ هزار و ۵۹۱ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و صنایع آذرآب با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی مثبت را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۶۹۳۴ واحد، کل (هم‌وزن) ۴۵۲۳ واحد، قیمت (هم‌وزن) ۲۹۶۲ واحد، آزاد شناور ۳۶۵۸۵ واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۲۳۸۱۰ و ۳۶۳۷۲ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۴ هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان در ۷۶۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۹۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۵ هزار و ۹۹۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی سرمایه‌گذاری مالی سپر صادرات، پلیمر آریا ساسول و بیمه پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های مدیریت انرژی تابان هور، بیمه تجارت نو و بیمه کوثر بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: