کد خبر: ۳۴۱۸۲۴
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
0
علی‌رغم این که روند فروش سهام عدالت کند شده و کارگزاری‌ها مدعی هستند که حقوقی‌ها تمایلی به خرید آن ندارند، اما سهامداران می‌گویند کارگزاری برخی از نماد‌ها را فروخته، اما چرا پول آن را واریز نمی‌کند؟
به گزارش پول نیوز، با تغییر روش فروش سهام عدالت از روز ۲۸ مرداد ماه، کارگزاری‌ها باید درخواست‌های فروشی که برایشان ارسال شده را به حقوقی‌ها بفروشند. طی سه ماه گذشته روند فروشی که کند بود، کندتر شد.

شاخص کل بورس نیز در این سه ماه نزولی بوده، مدیران کارگزاری‌ها هم می‌گویند که علت به فروش نرفتن و واریز نشدن پول سهامداران این است که در شرایط افت بازار حقوقی‌ها تمایلی به خرید این سهام ندارند.

برخی از مخاطبان می‌گویند که سهامشان از طرف کارگزاری فروخته شده، اما پول آن واریز نشده است، اظهارات برخی از آن‌ها را در ادامه می‌بینید:

«کارگزاری مسکن یه ماهه سهامو فروخته، اما واریزی نمیزنه!»

«سپه ۴ و ۵ شهریور فروخته، اما واریز نکرده سپه چرا پول ما بدبختارو تو کیسه جمع کردی بریز»

«واردسایت کارگزاری میشم از تاریخ ۲۵تیرتا۴مردادحدودایک میلیون وچهارصدفروخته، اما واریز نکرده بخدا به این پول احتیاج داریم؟»

«سامانه سعدی رو رو فروخته، اما پولش و نمیده نزدیک دوماه هست خودشون سود بانکی هر یه قرون رو ازمون کسر میکنن اگه طلبکار باشن، اما ما باید التماس و خواهش کنیم برای طلبمون؟ بعد از چندماه؟»

«چراسهام عدالت فروخته شده، ولی پول واریزنشد»

«چرا سهام فروخته شده ۳۰ درصد دوم را که سرخود فروخته رو واریز نمیکنه فقط۳۷ تومن قبلا داده»

«ارزش سهاممون ۲۲میلیون بود نفروختید الان شده ۹ ملیون نفروختید الان تو سامانه ۱۳تا سهامم فروخته شده تماما، اما پولشو نمیریزن پس کو پولمون کجا رفته چرا کسی جواب گو نیست»

«در کارگزاری آگاه سهام عدالت را یک هفته پیش فروخته اماهنوز واریزنکرده دوم چطورلغوفروش بزنیم»

«سهاممو فروحتم پنج قسمت به فروش رفته، ولی سه قسمت واریز شده برام»
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: