April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین پاسخ داد:
کد خبر: ۳۴۱۸۶۵
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
0
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت در کشور جزو اولین مراکز آلودگی کرونا در کشور هستند عنوان کرد: محدودیتی برای صنف جایگاه‌‌داران بنزین اعمال نشده است و جایگاه‌داران بنزین از اول آذر تعطیل نیستند.
به گزارش پول نیوز، از آنجایی که روز گذشته سخنگوی دولت اعلام کرد که تردد شهر به شهر از شنبه اول آذر ممنوع است. حال تعطیلی تهران از اول آذر شامل چه مشاغلی نمی‌شود؟
 
صحبت هایی درباره تعطیلی پمپ بنزین ها برای محدود کردن تردد مردم در رسانه ها مطرح شده است و از آنجایی که این جایگاه ها در کشور جزو مراکز اصلی آلودگی کرونا هستند آیا این موضوع پیگیری و به نتیجه ای خواهد رسید؟
 
در این مصوبه مناطق زرد، نارنجی و قرمز مشخص شده هست و برای هر منطقه براساس شرایط محدودیت‌ها و تدابیر لازم پیش‌بینی و مشخص شده است.
 
کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کند بجز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سومی مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند البته مقرر شده که چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شود. همچنین دستگاه‌های که براساس وظیفه حاکمیتی باید در محیط کار مشخص خود حاضر باشند نیز توسط سازمان امور استخدامی لیست آنها اعلام خواهد شد.

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که عده‌ای از تعطیلی برخی مشاغل ابراز نگرانی می‌کنند.

اسدالله قلی‌زاده، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین درباره تعطیلی پمپ بنزین ها عنوان کرد: محدودیتی برای صنف جایگاه‌‌داران بنزین اعمال نشده است و جایگاه‌داران بنزین از اول آذر تعطیل نیستند.

همچنین قلی‌زاده در ابتدای سال اعلام کرده بود که جایگاه‌های سوخت در کشور جزو اولین مراکز آلودگی کرونا در کشور هستند و این جایگاه‌ها با کاهش فروش و تحمیل هزینه‌های ناشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی مواجه شده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: