ایران خودرو در هشتمین ماه سال ۹۹ محقق کرد
کد خبر: ۳۴۱۹۴۱
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
0
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده از ابتدای امسال تا بیست‌ و پنجم آبان ماه بیش از ۲۶۲ هزار دستگاه خودرو وارد بازار کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از ۲۱ درصدی را نشان می دهد.
به گزارش پول نیوز، این خودروساز بزرگ کشور، در کنار افزایش قابل توجه تولید، میزان عرضه خودرو به بازار را نیز افزایش داده است، به گونه ای که از ابتدای سال تا بیست و پنجم آبان ماه، بیش از ۲۶۲ هزار خودرو تحویل مشتریان داده است. سال گذشته در همین بازه زمانی حدود ۲۱۶ هزار دستگاه خودرو وارد بازار شده بود.

کاهش قابل توجه تعهدات معوق به مشتریان نیز از نتایج حاصل از برنامه ریزی های دقیق در تولید و فروش محصول است، به طوری که تعهدات معوق ۲۰۰ هزار دستگاهی سال گذشته به ۲۶ هزار دستگاه رسیده است که این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

بخشی از محصولات تولیدی به دلیل تحریم های ظالمانه به صورت خودروی دارای کسری در انتظار تامین برخی از قطعات دارای تکنولوژی بالای ساخت است که با تکمیل و عرضه آن به بازار، تعداد فروش نیز فزونی خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: