کد خبر: ۳۴۲۰۳۹
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
0
حضور در بازار سرمایه دوره و مدت محدود ندارد و اینگونه نیست که تنها در یک دوره و مقطع خاص، امکان ورود داشته باشد. افراد در هر سنی و با هر موقعیت شغلی، می توانند با شناخت و آگاهی در این بازار حضور یابند.
به گزارش پول نیوز، ابوالفضل شهرآبادی، مدیرعامل سبدگردان «داریک پارس» با بیان مطلب فوق گفت: مهم ترین توصیه به سرمایه گذاران این است که به قصد بلندمدت وارد بازار سرمایه شوند و به یاد داشته باشند که حضور مستقیم در بازار، کار افراد حرفه ای و متخصص است. از همین رو، پیشنهاد می شود تا افرادی که شناخت کاملی نسبت به بازار سرمایه ندارند، از طریق نهادهای تخصصی و حرفه ای، دارایی خود را وارد بازار کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران باید منابع غیرضروری خود را به بازار وارد کنند، تصریح کرد: چهارمین توصیه این است که در سرمایه گذاری، حد سود و ضرر را پیش از معامله مشخص کنند.

شهرآبادی آموزش مداوم را پنجمین توصیه به سرمایه گذاران دانست و افزود: تازه واردان و سرمایه گذارانی که دارایی خود را وارد بازار سهام کرده اند، باید همواره در حال یادگیری مفاهیم و اصول اولیه باشند، هرچند که به صورت غیرمستقیم وارد این بازرا می شوند اما به این معنا نیست که آموزش را کنار بگذارند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بورس می تواند به عنوان یک خط موازی، کنار سایر سرمایه گذاری های شما باشد و با در نظر داشتن موارد بالا، دربلندمدت نتایج خوبی را برای فرد به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سبدگردان «داریک پارس» افزود: شواهد حاکی از این است که بازار زین پس بر مدار منطقی حرکت کرده و شاهد بازگشت بازار به مسیر مثبت باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازار سرمایه تا پایان سال، روند صعودی با شیب ملایمی را در پیش خواهد داشت، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران نباید انتظار سودی مانند 6 ماه نخست سال را داشته باشند. اما در مجموع، هم اکنون ، بازار به ثبات رسیده و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: