April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۲۰۶۶
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
0
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبانماه به مدت ۱۵ روز تعطیل است.

بازار طلا و جواهر ۱۵ روز تعطیل شد

 

به گزارش پول نیوز، ابراهیم محمدولی در رابطه با تعطیلی بازار طلا و جواهر گفت: در پی گسترش بیماری کرونا و رشد مبتلایان و تلفات این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعطیلی دو هفته‌ای اصناف غیر ضروری را تصویب کرد، لذا طبق ابلاغ فرمانداری و اتاق اصناف کلیه واحدهای صنف طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبان ماه به مدت 15 روز تعطیل خواهند بود.


وی افزود: بر این اساس کلیه واحدهای صنفی این اتحادیه اعم از واحدهای فروشنده طلا، جواهر، نقره و سکه که در خیابان و یا مجتمع‌های تجاری و حتی بازار تهران فعالیت دارند ملزم به تعطیلی است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن مهم دانستن این برهه زمانی برای سلامتی مردم خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی که آمار مبتلایان و بیماران به کرونا در حال افزایش است، باید کلیه آحاد ملت از جمله اصناف همکاری لازم را برای کاهش تلفات و ریشه کن شدن این بیماری به کار بندند و من از همه اصناف به ویژه همکاران گرامی این صنف که با شکیبایی به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اهتمام می‌ورزند تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: