April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۲۰۹۱
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
0
بانک اقتصادنوین به‌عنوان سومین بانک کشور پس از سه سال صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۸ را به‌موقع در سامانه کدال منتشر کرد و آماده برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه در سی‌ام تیرماه سال جاری است.

به گزارش پول نیوز، بر اساس اطلاعات منتشرشده ونوین» در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران کدال، این بانک در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۸، در گزارش حسابرسی شده به ازای هر سهم ۴۶ ریال سود محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این تغییر عمدتاً ناشی از کاهش ۱۰ درصد سایر هزینه‌های اجرایی و افزایش ۱۸ درصد سایر درآمدها در گزارش حسابرسی شده بوده است. بنابراین گزارش بانک اقتصاد نوین با سرمایه ثبت‌شده ۱۳,۱۳۱,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ مبلغ ۶۰۵,۲۰۰ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

علاوه بر این، رشد ۴۷ درصدی منابع و کاهش حدود دو واحد درصدی هزینه تمام‌شده آن، افزایش ۴۶٫۵ درصدی مانده تسهیلات اعطایی، کاهش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیر جاری، رشد قابل‌توجه ۹۵ درصدی مانده ضمانت‌نامه‌های صادره، بخشی از مهم‌ترین دستاوردهای این بانک در سال گذشته است.

بر اساس این گزارش عملکرد قابل‌قبول ونوین» و شفافیت مالی در گزارش‌های ارسالی به بورس موجب شده که بازار سرمایه از سهم این بانک استقبال کندو موجب رشد بیش از ۴۶۷ درصدی ارزش سهام بانک از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا تاریخ ارائه گزارش (۱۳۹۹/۴/۲۰) شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: