کد خبر: ۳۴۲۲۰۰
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
0
رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اعلام قیمت برای امکان فعالیت شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد در ایام تعطیل، به مردم هشدار داد طی این روزها حتی الامکان از خرید طلا و سکه خودداری کنند.

ابراهیم محمدولی در خصوص اعلام قیمت در ایام تعطیل پیش رو به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه طی این مدت داد و ستد فیزیکی در بازار وجود ندارد، پس قیمت های اعلامی نیز دقیق نخواهد بود.


وی افزود: با توجه به تعطیلی صنف در تهران، قیمت ها نیز حدودی است و دقیق نیست و تنها بر مبنای انس جهانی و نرخ ارز، نرخی حدودی اعلام می شود تا مبنایی باشد برای سایر اعضای صنف در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد که فعالیت دارند.

وی افزود: بازار طلا این هفته را با روند نزولی آغاز کرده، اما برخی از انواع سکه افزایش قیمت ناچیزی را تجربه می کند که این ثبات نسبی به دلیل تعطیلی واحد های صنفی است.

محمدولی ادامه داد: عرضه و تقاضا در ماه های گذشته در بازار بسیار ضعیف بود که از امروز به دلیل تشدید محدودیت های کرونایی، تمام واحد های صنفی به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود با این وجود عرضه و تقاضا به صفر می رسد.
رییس اتحادیه طلا و جواهر در پایان به مردم تاکید کرد: توصیه ما به مردم، عدم خرید طلا و سکه طی این ایام تعطیل است زیرا برخی در فضای مجازی و تلفنی اقدام به خرید و فروش طلا می کنند که در بیشتر موارد با مشکلاتی همراه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: