April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۲۵۳۳
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
0
با عنایت به گزارشات اعلام شده ، میزان رشد حق بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه "ما" تا آبان ماه 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 54 درصد رشد داشته است.

رشد 54 درصدی بیمه های عمر و سرمایه گذاری با طرح های نوین

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مرادی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری با تایید این خبر گفت: بیمه "ما" در هفت ماه نخست سال 1399 با ارائه طرح های جدید موفق به کسب رشد 54.4 درصدی در رشته عمر و سرمایه گذاری شده است .

مرادی تصریح کرد : انجام اقدامات موثر در خصوص گسترش فرهنگ بیمه، ارائه طرح های مختلف بیمه ای و آموزش های سیستمی به شبکه فروش از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت و رشد این رشته بوده است.

وی با اشاره به جشنواره لبخند "ما" به عنوان یکی از طرح های موفق گفت:این طرح با همکاری نمایندگی کد 2283 در تبریز و با هدف ترویج فرهنگ بیمه اجرا و ظرف مدت کمتر از 9 ماه، ضمن اشتغالزایی برای بیش از 180نفر، موفق به فروش 12000 بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شد .

گفتنی است بر اساس آمارهای استخراج شده، شرکت بیمه "ما" در زمینه صدور بیمه نامه 42 درصد رشد در 7ماهه نخست سال 1399 داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: