کد خبر: ۳۴۲۵۶۱
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
0
گروه صنعتی بوتان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۶۷۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۸۹۷ اعلام شده بود، از کاهش ۲۲۱ ریالی در هر سهم حکایت دارد.
به گزارش پول نیوز، گروه صنعتی بوتان با سرمایه ۷۰۱ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

گروه صنعتی بوتان در دوره یاد شده، مبلغ ۴۷۱ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۷۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۲ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، کاهش ۲۲۱ ریالی در سود هر سهم مشاهده می شود. براین اساس، در گزارش حسابرسی نشده، سود خالص ۶۲۹ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال و سود هر سهم ۸۹۷ ریال اعلام شده بود.

همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه منتهی به دوره ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ بانک پاسارگاد، سود هر سهم با افزایش ۱۵۹ درصدی نسبت به دوره مشابه، مبلغ یک هزار و ۲۴۷ ریال و سود خالص ۸۷۴ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "لبوتان" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۴۱۴ ریال و سود خالص را ۲۹۰ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال قید کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: