کد خبر: ۳۴۲۸۰۹
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
0
در پی تحصن عده ای از رانندگان تاکسی، کارکنان شرکت عمران ، آب و خدمات کیش انتقال مسافران در سطح شهررا برعهده گرفتند.

به گزارش پول نیوز، صبح روز چهارشنبه 12 آذر و در پی تحصن عده ای از رانندگان تاکسی که موجب ایجاد اختلال در روند ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران شد ، ابوالفضل طیبی مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش از تمامی همکاران این شرکت خواست تا با وسایل نقلیه و خودروهای شخصی ساکنان و گردشگران کیش را در سطح شهر جابجا کرده و به مقصد مورد نظرشان انتقال دهند.

رانندگان تاکسی در جزیره کیش در اعتراض به تصمیم شرکت عمران ، آب و خدمات کیش مبنی بر امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت اسنپ و ارائه خدمات این شرکت به ساکنان و گردشگران از روزهای گذشته با تجمع اعتراضی مقابل ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش و مسجد خاتم الانبیاء خواستار لغو این تفاهم نامه شده بودند.

طیبی مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات که امضای این تفاهم نامه را گامی مثبت در جهت ایجاد رقابت سالم بین فعالان حوزه حمل و نقل و کمک به مردم خوب جزیره و گردشگران عنوان می کرد ، امروز و در پی تحصن شماری از رانندگان تاکسی که سبب کمبود سرویس در برخی نقاط جزیره شده بود ، با کمک همکاران خود ودر یک حرکت منسجم اقدام به جابجایی ساکنان و گردشگران در سطح شهر کردند.

بسیاری از ساکنان کیش در شبکه های اجتماعی ، این اقدام جهادی و حرکت همدلانه مدیر عامل و کارکنان شرکت عمران ، آب و خدمات کیش را تحسین واز این تلاش جمعی در جهت رفاه ساکنان و گردشگران تقدیر کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: