April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۲۸۹۱
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
0
مشمولان سهام عدالت باید فقط در لینک معتبر سامانه سجام ثبت نام کنند یا برای فروش سهام خود، زمانی که دوباره امکان فروش فراهم شد، از طریق کارگزاری‌های معتبر و مورد تایید سازمان بورس اقدام کنند و تحت تاثیر چنین تبلیغاتی قرار نگیرند.
خرید و فروش سهام عدالت در فضای مجازی!
به گزارش پول نیوز، برخی از کانال‌ها در فضای مجازی با صدور پیام‌هایی اعلام می‌کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می‌دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهامدار را اخذ و از این اطلاعات سوء استفاده می‌کنند.

مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به برخی پیام‌هایی که درمورد سهام عدالت در فضای مجازی رد و بدل می‌شود، اظهار کرد: این پیام‌ها یا با هدف عضو گیری یا برای اخذ اطلاعات افراد ارسال می‌شود و با هر هدفی که باشد مورد تایید شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست. درواقع این اقدام غیرقانونی است و درصورت مشاهده توسط واحد‌های حقوقی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مشمولان سهام عدالت باید فقط در لینک معتبر سامانه سجام ثبت نام کنند یا برای فروش سهام خود، زمانی که دوباره امکان فروش فراهم شد، از طریق کارگزاری‌های معتبر و مورد تایید سازمان بورس اقدام کنند و تحت تاثیر چنین تبلیغاتی قرار نگیرند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: