April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با توافق میان بیمه کوثر و شرکت سایپا انجام می ‌گیرد:
کد خبر: ۳۴۲۹۵۸
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
0
با انعقاد تفاهم ‌نامه میان بیمه کوثر و شرکت بازرگانی سایپا یدک، افرادی که بیمه ‌نامه ‌های شخص ثالث و بدنه شرکت را خریده‌ اند، می ‌توانند از خدمات تعمیرگاه ‌های مرکزی شرکت سایپا با 10درصد تخفیف و بدون نوبت قبلی بهره ‌مند شوند.

بهره ‌مندی از خدمات پس از فروش سایپا بدون نوبت قبلی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  در پی عقد تفاهم‌نامه میان بیمه کوثر و سایپا یدک، بیمه‌گذاران شرکت در تهران تا پایان شهریور ماه سال آینده می‌توانند از خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شرکت سایپا، به‌ویژه خدمات نقاشی و صافکاری، بدون نوبت قبلی استفاده کنند و از امتیاز دریافت 10درصد تخفیف نیز در فاکتور نهایی بهره‌مند شوند.

مسعود یوسفی با بیان اینکه اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که بیمه‌گذاران و مشتریان بیمه کوثر شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در عرصه بیمه‌گری هستند، تاکید کرد: اکنون این طرح به صورت آزمایشی در تهران اجرایی شده است و پس از دریافت بازخورد مناسب از ذی‌نفعان در تمامی مراکز خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیمه‌گذاران کوثر می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه‌های مرکزی 2،1 و 3 سایپا در غرب، شرق و جنوب تهران از خدمات یادشده بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: