April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۲۹۷۴
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
0
شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۷۰روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۹۵۸هزار واحد رشد، بازدهی ۱۸۷درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.
بازدهی ۱۸۷درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال
به گزارش پول نیوز، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سالجاری و تا پایان هفته گذشته در مدت ۱۷۰ روز معاملاتی، تعداد ۱۶۰۵ میلیارد و ۶۰۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۹۶۱۲ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در ۲۶۷ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۷۴۵ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۶۲ میلیارد و ۷۰۵ میلیون سهم به ارزش ۹۷۱۶ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال در ۱۰۰ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۸۲۴ نوبت در بازار اول، ۶۸۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون سهم به ارزش ۸۶۱۰ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال در ۱۵۶ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۲۳۰ نوبت در بازار دوم، ۱۰۴ میلیون برگه به ارزش ۱۰۲ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۱۰۰ نوبت در بازار بدهی، ۷۳۸ میلیون قرارداد به ارزش ۱۶ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال در ۴۰۰ هزار و ۷۵۸ نوبت در بازار مشتقه و ۵۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۱۶۶ هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال در ۱۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۳۳ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، تا پایان هفته گذشته با ۹۵۸ هزار و ۸۰ واحد رشد، معادل ۱۸۷ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۷۱۴ هزار و ۱۳۹ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۸۶۹ واحدی به ترتیب ۱۹۷ و ۲۶۳۲ درصد افزایش داشته‌اند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: