April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۰۳۷
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
0
سند همکاری شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت تهیه وتوزیع قطعات ولوازم یدکی ایران خودرو(ایساکو) بمنظور بهره برداری وپیاده سازی پلتفرم جامع خدمات مکان محور در حوزه ارائه خدمات رسانی سیار به مشتریان و زیان دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور، صبح دوشنبه 17 آذر 99 در حضور آقایان دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی،دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و اعضای هیات مدیره بیمه ایران، به امضای آقایان دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران و مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با شرکت ایساکو

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، دراین جلسه که در سالن اجتماعات بیمه مرکزی برگزار شد، مدیرعامل بیمه ایران ضمن تشریح خدمات متمایز این شرکت در حوزه های مختلف بیمه ای گفت : بر اساس آمار 56 درصد بیمه نامه های شخص ثالث و48درصد بیمه نامه بدنه اتومبیل در سراسر کشور توسط بیمه ایران صادر می شود و همچنین بیش از 60درصد خسارت های اتومبیل در صنعت بیمه توسط بیمه ایران پرداخت می گردد که این موضوع نشانه اعتماد واطمینان مردم به این شرکت است؛ به همین جهت برای ارتقای سرویس خدمات پس از فروش در بیمه ایران، تلاشهای زیادی صورت گرفته که یکی از آنها تفاهم نامه همکاری با شرکت ایران خورو است.

مدیرعامل بیمه ایران وفای به عهد در پاسخ به اعتماد مردم را یکی از اصول اساسی بیمه ایران عنوان کرد و افزود: به موجب این تفاهم نامه باهمکاری شرکت ایران خودرو خدمات ویژه و خاصی به بیمه گذاران خود ارائه خواهیم کرد تا ضمن انتقال خودروهای خسارت دیده همچنین انتقال سرنشین این خودروها، بدون نیاز به مراجعه بیمه گذار به شعبات بیمه ایران در محل حادثه خدمات پرداخت خسارت انجام شود.

مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو نیز ارایه خدمات مشترک را در جهت افزایش سطح کیفی خدمات و ایجاد مزیت نسبی برای مشتریان مشترک موثر و ضروری دانست وگفت: وقتی یکی از بیمه گذاران بیمه ایران دچار حادثه می شود باید این اطمینان خاطر را داشته باشد که می تواند از درگاه های مجازی بیمه ایران همچنین شرکت ایران خودرو، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نماید.

 

وی خدمات تعمیراتی، سرویسهای ادواری، خدمات امداد جاده ای وخدمات بیمه ای را از جمله خدمات مورد ارائه به بیمه گذاران برشمرد و تاکید کرد با استفاده از سرویسهای هوشمند مجازی بیمه ایران و شرکت ایران خودرو، زیاندیدگان وبیمه گذاران می تواننداز طریق این سرویس ها ،خدمات مورد نیاز خود را در محل حادثه در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالادریافت نمایند.

مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز ضمن قدردانی از تلاش های رئیس کل بیمه مرکزی ومدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران اظهار امیدواری کرد که پس از امضای این تفاهم نامه قدم های محکمتری در ارائه خدمات به مشتریان بیمه ایران وشرکت ایران خودرو برداشته شود تا مشتریان که فصل مشترک دو شرکت هستند بتوانند خدمات بیمه ای و خودرویی مورد نیاز خود را به راحتی دریافت نموده ودر واقع ارزش آفرینی بیشتری برای مشتریان ایجاد شود.

مدیرعامل ایران خودرو، اشتراک گذاری اطلاعات دوطرف را برای ارائه خدمات ضروری به مشتریان، مفید دانست و تاکید کرد: هرکدام از سرفصل های این تفاهم نامه می تواند موجب ارتقای ارائه خدمات وسرویس های بهتر به مشتریان شده و آرامش و آسایش خاطر را برای آنان فراهم نماید از اینرو همکاری های دوجانبه باید بیشتر شود.

 

سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی نیز طی سخنانی موضوع این تفاهم نامه را موضوعی "ملی" بیان کرد و با اشاره به ضرورت خدمات رسانی مظلوب به همه بیمه گذاران تصریح کرد: این تفاهم نامه می تواند به الگویی برای صنعت بیمه کشور تبدیل شود.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: همکاری شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور با شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در کشور می تواند موجب افزایش اعتماد و اطمینان خاطر حادثه دیدگان گردد چرا که هدف واراده بیمه گران پرداخت سریع و به موقع خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان است.

سلیمانی ارائه خدمات آنلاین به مشتریان در زمان بروز حادثه را یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه عنوان کرد وگفت: همانطوری که صدور بیمه نامه به صورت آنلاین انجام می شود باید پرداخت خسارت نیز به همین شیوه انجام گردد تا بیمه گذاران و زیاندیدگان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت خسارت خود را دریافت نمایند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه درسال 1398 از 60 هزار میلیارد تومان پرتفوی صنعت بیمه کشور 20 هزار میلیارد تومان مربوط به بیمه نامه های شخص ثالث بوده بنابراین یک سوم پرتفوی صنعت بیمه کشور را بیمه نامه های شخص ثالث تشکیل می دهد گفت: پیش بینی می شود که در سال 1399 نیز این نسبت برقرار باشد؛ از سوی دیگر 25 میلیون خودرو در کشور تردد می کند که از این تعداد 23 میلیون و500 هزار دستگاه توسط صنعت بیمه کشور تحت پوشش قرار گرفته که حدود 50 درصد این بازار در اختیار بیمه ایران قرار دارد.


سلیمانی ضریب خسارت در بخش ثالث در سال 1397 را 109 درصد ودر سال 1398 را 104 درصد اعلام کرد وافزود :ضریب خسارت در بیمه نامه های شخص ثالث در کشور بالاتر از نرخ جهانی آن است واین امر موجب زیان بیمه گران خصوصا بیمه ایران که بیشترین تعداد بیمه نامه های شخص ثالث را دارد شده است که باید برای آن چاره اندیشی گردد و از جمله این موارد، افزایش کیفیت خودروهای تولیدی در ایران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: