April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۰۴۸
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
0
شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
انتشار صورت‌های مالی ۶ماهه «کحافظ»
به گزارش پول نیوز، شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در آخرین اطلاعیه خود به زیان انباشته ۲۲۲میلیارد ریالی اشاره و اعلام کرده که سود پایه هرسهم ۲۶۲ریال بوده که در پی این زیان، سودی برای هرسهم در دوره مورد گزارش نداشته است.

این شرکت یک هزار و ۴۶۸میلیارد ریالی سود عملیاتی را ۱۹۲میلیارد ریال و سود خالص را ۳۸۴میلیارد ریال اعلام کرد.

کحافظ در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در تلاش است تا تولید و فروش حداکثری محصولات با کنترل مناسب قیمت تمام شده و حاشیه سود داشته باشد. همچنین یکی از برنامه‌های با اهمیت شرکت تکمیل طرح‌های توسعه‌ای بوده که در تلاش است پروژه کاشی پرسلانی را براساس برنامه پیش بینی شده به اتمام برساند.

این شرکت اعلام کرد که به دنبال تولید محصولات لوکس و پرسلانی در سایز بزرگ است و در این راستا اقدام به افزایش خطوط تولیدی کرده است و این موضوع از برنامه‌های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ است.

«کحافظ» در سال ۱۳۹۸ اقدام به دریافت مجوز شهرک صنعتی حافظ کرده، تا تاریخ تهیه این گزارش مجوز سازمان محیط زیست را نیز دریافت و در مرحله استعلام شهرداری زرقان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: