April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۰۷۸
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
0
در نشستی با حضور کارشناسان مدیریت روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها و مرکز تماس، متخصصین نرم افزار و تیم فنی و پشتیبانی همراه بانک پارسیان، ازسازنده ترین نقد مخاطبین تقدیر شد.

تقدیر بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این نشست تخصصی که روز یکشنبه شانزدهم آذرماه و به منظور بررسی و تحلیل نظرات مخاطبین، در دفتر این مدیریت برگزار شد، ضمن دعوت از یکی از مشتریان صاحب نظر در حوزه طراحی وب و موبایل که از درگاه صفحه اینستاگرام بانک، اقدام به ارسال نظر کارشناسی کرده بود، جنبه های UI و UX همراه بانک پارسیان من، مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحان این محصول ضمن آگاهی بیشتر از بازخوردها و تجربه های مشتریان و تشریح نکات فنی برای مخاطبین، برای بهبود و بروزرسانی نسخه های بعدی بر اساس نیاز مخاطب برنامه ریزی کردند. در خاتمه نیز، با اهدای هدیه از حسن توجه مشتری تقدیر شد.

گفتنی است، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد و همراهی ارزشمند مخاطبین خود، همواره تلاش کرده تا با نوآوری در کسب و کار و ارائه روزآمدترین و بهترین راه حل ها، با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین به کارگیری فن آوری روز درسطح استانداردهای جهانی، نبض نوآوری در کسب و کار و ارزش آفرینی حداکثری برای مخاطبین خود را به دست گیرد.

در این راستا، یکی از اولویت های مهم راهبردی بانک، دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان از کانل های شعب، مرکز ارتباط با مشتریان، تارنما و شبکه های اجتماعی بانک است. این نظرات پس از دریافت، دسته بندی و ارسال برای واحدهای متولی، در کارگروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در راستای بهبود مستمر محصولات و خدمات بانک، بر اساس آنها برنامه ریزی شده و در نهایت برای دست یابی به رضایت مشتری، به عنوان محرکه ارزشمند کسب و کار و مبنای نوآوری در بازار اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: