کد خبر: ۳۴۳۱۹۴
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
0
بیست ‌و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، از شنبه ۲۲ آذر تا چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مدیرعامل و قائم مقام بیمه دانا، رئیس و دبیر دو پنل تخصصی همایش بیمه و توسعه

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بیست ‌و ‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع اصلی «ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار خواهد شد.

در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان صنعت بیمه در اثر کرونا، مراسم معرفی و تجلیل از کارمند و مدیر شایسته صنعت بیمه، چهره ماندگار صنعت بیمه و کتب تألیفی و ترجمه برگزیده سال و نویسندگان آنها نیز برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت و حضور مجازی در بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه می توانند به وب سایت سمینار به نشانی seminar.irc.ac.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش همچنین در پنل‌های تخصصی که در حاشیه این همایش برگزار می‌‌شود، بیمه دانا مشارکت فعالانه‌ای دارد. پنل تخصصی "شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پساکرونا" ) سندیکای بیمه‌گران)به ریاست  ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا روز سه شنبه مورخ 25 آذر ماه جاری از ساعت 13 الی 15.10 برگزار خواهد شد.

ضمنا پنل تخصصی "اقتصاد مالی و سرمایه گذاری صنعت بیمه"(سندیکای بیمه‌گران) با مشارکت و حضور دکتر میرطاهر عضو هیات مدیره بیمه دانا،  احراری مدیر آموزش، پژوهش و توسعه این شرکت، به دبیری آقای حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا روز چهارشنبه 26 آذر ماه جاری از ساعت 13 الی 15.25 دقیقه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در مراسم تجلیل و نکوداشت نیز که روز شنبه 22 آذر ماه جاری از ساعت 14.30 دقیقه برگزار خواهد شد، از تلاش‌های خانم فرزانه محمدحسین، کارشناس مدیریت آموزش، پژوهش و توسعه بیمه دانا قدردانی خواهد شد.

گفتنی است: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بیمه دانا با مشارکت فعالانه خود در همایش ملی بیمه و توسعه می‌کوشد نقش خود را به درستی در فرآیند فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه از طریق ارائه مقالات معتبر علمی و به اشتراک گذاشتن تجربیات مفید و مثبت بیمه‌ای در این همایش ایفا کند.

در همین راستا روز یکشنبه 23 آذر ماه جاری از ساعت 11.30دقیقه الی 12، سه مقاله از بیمه دانا در بخش نمایش مقالات پوستری ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: