کد خبر: ۳۴۳۲۵۳
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
0
حسين عسكري اظهار داشت: بانك صنعت و معدن در شرايط وجود تحريم هاي اقتصادي كه سبب نوسان قيمت مواد اوليه و تجهيزات و افزايش ريسك معاملات براي صنعتگران و كارآفرينان كشور شده، در تلاش است تا با ارائه خدماتي از قبيل گشايش اعتبار اسنادي موجبات تسهيل انجام معاملات مورد نياز مشتريان خود را فراهم آورد.

اين بانك تسهيل گر فعاليت صنعتگران و كارآفرينان كشور استبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، وي با بيان مطلب فوق افزود: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي در بانك صنعت و معدن در 8 ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 142 درصد و سپرده هاي چهارگانه در همين مدت 62 درصد افزايش يافته است.

عسكري اطمینان فروشنده از دريافت وجه اعتبار، امکان کنترل تاریخ حمل و تحویل نهایی کالا، تحصیل اسناد حمل مطابق با مفاد موافقت اولیه تحت شرایط قرارداد میان طرفین و امکان کسب تسهیلات بیشتر برای فروشنده در مقابل اعتبار گشایش یافته را از مزاياي اعتبار اسنادي برشمرد كه باعث شده افراد بيشتري براي دريافت اينگونه خدمات به بانك مراجعه كنند.

عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن همچنين با اشاره به اهميت سپرده هاي چهارگانه در چرخه تسهيلات دهي بانك ها تصريح كرد: با ارتقاي سيستم هاي ارائه خدمات و تمركز بر افزايش سطح مهارت و دانش سرمايه انساني، مي توان مزيت هاي رقابتي بانك براي جذب هوشمندانه مشتري و ميزان سپرده گذاري آنان را افزايش داد.

وي تأكيد كرد: رشد و پیشرفت یک بانک در درجه اول بستگی به افزایش حجم منابع و در مراحل بعدی به چگونگي تخصیص آن منابع دارد و بدون شك تنوع، کیفیت و بروزرساني خدمات، رضایت مشتریان از نحوه برخورد کارکنان و محیط داخلی شعب از جمله عواملي هستند كه در جذب منابع مالی توسط شعب بانك نقش بسیار مهم و مؤثری دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: