April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۴۳۰
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
0
غول نفتی روسیه موسوم به "لوک اویل" قصد دارد در سال ۲۰۲۱ تقریباً ۵۰ میلیارد روبل (۶۸۵ میلیون دلار) در توسعه میادین خود در دریای خزر سرمایه گذاری کند.

لوک اویل ۶۸۵ میلیون دلار برای استخراج نفت از دریای خزر سرمایه گذاری می کند

 

به گزارش پول نیوز، نماینده مطبوعاتی یکی از شرکت های تابعه غول نفتی روسیه موسوم به "لوک اویل" به خبرگزاری تاس اعلام کرد که این شرکت بزرگ نفتی قصد دارد در سال 2021 تقریباً 50 میلیارد روبل (685 میلیون دلار) در توسعه میادین خود در دریای خزر سرمایه گذاری کند.


این نماینده گفت: در سال 2021، شرکت لوک اویل عملیات حفاری در میادین دریایی، فعالیت های اکتشافی و همچنین ساخت تأسیسات دریایی برای میدان "گریفر" را ادامه خواهد داد.

وی افزود: میزان پیش بینی شده سرمایه گذاری برای سال 2021 حدود 50 میلیارد روبل است.

 

همچنین اعلام شد که این شرکت در سال 2020 حدود 55 میلیارد روبل در پروژه های خزر سرمایه گذاری کرده است. بر اساس داده های ارائه شده توسط وزارت صنعت منطقه آستاراخان روسیه، تولید نفت خام در ده ماه سال جاری میلادی به 6.7 میلیون تن رسیده است که 1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: