کد خبر: ۳۴۳۴۳۶
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
0
بانک کارآفرین با هدف تکریم و قدردانی از کادر درمان و به منظور پاسداشت تلاش‌های جامعه پزشکی، جهت ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط، با بیمارستان استاد شهریار تبریز تفاهمنامه امضا کرد.

بانک کارآفرین با بیمارستان استاد شهریار تبریز تفاهمنامه امضا کرد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه همکاری، اعطای تسهیلات به اشخاص معرفی شده از سوی بیمارستان استاد شهریار تبریز در قالب طرح های تسهیلاتی جاری بانک خواهد بود. لازم به ذکر است که افراد موردنظر باید دارای صلاحیت اعتباری بر اساس دستورالعمل‌های اعتباری بانک کارآفرین و بانک مرکزی باشند.

گفتنی است بانک کارآفرین با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه پزشکی و به منظور ارائه راه‌حل‌های نوین بانکی، پیش از این با بیمارستان‌های امام سجاد (ع)، ابن‌سینا و کیان در تهران تفاهمنامه امضا کرده بود. ارائه تسهیلات در قالب طرح های ارزش سلامت و صبا، استقرار باجه‌‌های ارائه خدمات بانکی در بیمارستان‌ها، حضور مستمر در کنگره‌های علمی جامعه جراحان ایران و... از دیگر اقدامات این بانک در این رابطه بوده است.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح های تسهیلاتی می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نمایند. همچنین شعبه استاد شهریار تبریز در خصوص این تفاهمنامه پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: