April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۵۱۲
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
0
شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود از رشد ۵هزار و ۴۲۳میلیارد و ۷۷۹میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۹ اعلام کرد که سود انباشته پایان دوره به ۱۵هزار و ۴۴۷میلیارد ریال رسیده و برای هرسهم ۲۱۲ریال سود محقق ساخت.

این شرکت ۶هزار میلیارد ریالی، سود عملیاتی دوره ۳ماهه را یک هزار و ۲۷۲میلیارد ریال و سود خالص را یک هزار و ۲۷۲میلیارد ریال اعلام کرده است.

"وصنعت" با توجه به وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، از رشد ۵هزار و ۴۲۳میلیارد و ۷۷۹میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد که بهای تمام شده آن با افت ۱۲هزار و ۵۶۴میلیارد ریالی به ۳هزار و ۶۶میلیارد ریال و ارزش بازار آن با افت ۱۶هزار و ۹۶۷میلیارد ریالی به ۸هزار و ۴۹۰میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش، کل مبلغ بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده را ۴هزار و ۱۵۶میلیارد ریال اعلام کرد و کل سهام واگذار شده را ۱۸هزار و ۸۱۵میلیارد ریال منتشر کرد که از این محل سود واگذاری های خود را ۸۲۹میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال شناسایی کرده است.

«وصنعت» بهبود و چینش صحیح سبد سرمایه گذاری، مدیریت وجوه نقد، خروج از سهام کم بازده غیر بورسی و کاهش هزینه ها را از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۴۰۰ اعلام کرده و قصد دارد توانمندی علمی و سطح آموزشی کارکنان جهت چابک سازی و بهره وری سازمانی و بهبود عملکرد ارتقا دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: