April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری:
کد خبر: ۳۴۳۵۱۵
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
0
دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری، چهارشنبه ۲۶ آذرماه در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

بیمه دی تندیس طلایی رضایت مشتری را کسب کرد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، برگزارکنندگان این همایش، بیمه دی را به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت مشتریان، شایسته‌ی دریافت تندیس طلایی که عالی‌ترین سطح می‌باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح تقدیر همایش را به محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اهداء نمودند.

مدیرعامل بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای گری بیمه دی دانسته و انسجام سازمانی، مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را، در راه دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.

محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد با ادامه‌ی روند مشتری مداری در بیمه دی، این شرکت چشم‌انداز خود را محقق نماید و به پدیده‌ی محبوب مشتریان در صنعت بیمه تبدیل شود.

در این همایش همچنین، اندیشمندان عرصه‌ی اقتصاد مانند سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه كشور، حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مهندس مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران به بیان دیدگاه‌های خود با رویکرد رضایت‌مندی مشتری پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: