April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۵۴۳
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
0
معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ضمانت‌نامه‌های صادره بانک در استان خوزستان را به ارزش 2200 میلیارد ریال اعلام نمود.

2200 میلیارد ریال ارزش ضمانت‌نامه‌های صادره بانک توسعه تعاون در استان خوزستان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان خوزستان، ضمن بررسی عملکرد استان اظهار داشت: بسترهای موردنیاز جهت فعالیت بانکی توسط همکاران به نحو مناسب فراهم گردیده است و ازاین‌رو عملکرد شعب استان خوزستان روند مطلوب و رو به رشدی را دنبال می‌کند.

وی به پرداخت 3130 میلیارد ریال تسهیلات طی هشت ماه نخستین سال 99 اشاره نمود و در ادامه افزود: ارزش ضمانت‌نامه صادره شعب در این استان طی این دوره به ارزش 2200 میلیارد ریال بوده است که حدود 9 درصد ضمانت‌نامه‌های صادره در سطح کشور را شامل می‌شود.

شیخ‌زاده تلاش همکاران استان خوزستان در تجهیز منابع ارزان‌قیمت را موردبررسی قرارداد و افزود: 4.5 درصد منابع رده ارزان‌قیمت بانک در این استان تجهیز گردیده است، ضمن آنکه عملکرد استان در اعطای تسهیلات حمایتی و توسعه‌ای به ویژه تسهیلات جبران خسارت سیل، قابل‌توجه بوده است.

امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: استان خوزستان در تحقق درآمدهای مشاع فراتر از برنامه عمل نموده است و همچنین وضعیت مطالبات استان در سطح معقولی مدیریت شده است.

جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان ضمن تبیین عملکرد شعب زیرمجموعه گفت: همکاران استان از تمامی فرصت‌ها برای تجهیز بهینه منابع، اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان و پرداخت تسهیلات عمومی بهره جسته‌اند و انتظار می‌رود استان در کلیه شاخص‌های عملکردی به سطح مطلوبی دست یابد.

در این جلسه تعدادی از روسای شعب ازجمله کیانپارس اهواز، خرمشهر، شادگان و شوش در خصوص نحوه عملکرد و راهکارهای موجود نیز مطالبی را مطرح نمودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: