April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۵۵۸
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
0
دکترمظفری میزبانی رقابت های ورزشی بین المللی رافرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های کیش برشمرد و برضرورت ارتقاء کیفی مسابقات تاکیدکرد.

کیش میزبان جام تنیس دیپلمات های کشور های عضو اکو

به گزارش پول نیوز، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان درنشست امضای تفاهم نامه با فدراسیون تنیس کشوربا اشاره به محدودیت‌ها ناشی از شیوع کرونا و برنامه ریزی برای انجام مسابقات تنیس گفت: زیرساخت‌های مناسب ورزشی درکنار امکانات مطلوب اقامتی، بندری و فرودگاهی جزیره کیش را به مقصدی مطلوب برای میزبانی ازرقابت‌های ورزشی ملی و بین المللی تبدیل کرده است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه کیش ظرفیت ایجاد تحول در عرصه گردشگری ورزشی کشور را دارد تصریح کرد: برنامه ریزی و مدیریت برگزاری رقابت‌ها بایدبه گونه‌ای باشدکه گردشگران درهردوره شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات و میزبانی شایسته کیش باشند.

وی برگزاری رقابت هاو اردو‌های ورزشی را فرصتی ارزشمند برای معرفی مزیت‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های این جزیره زیبا عنوان کرد و گفت: با امضاء این تفاهم نامه جام‌های تنیس آقایان و بانوان، مسابقات بین المللی جوانان، تنیس با ویلچر، جام حذفی و تنیس ساحلی از ۲۴ دی تا ۲۱ بهمن در جزیره کیش پرپا خواهد شد.

دکترمظفری با تاکید بر تجارب خوب فدراسیون تنیس در برگزاری مسابقات سال‌های گذشته افزود: پیشنهاد برگزاری جام دیپلمات‌ها که در کنار دیگر مسابقات عنوان شده، با توجه به شرایط خوب آب و هوایی کیش موجب تداوم حضور گردشگران داخلی و خارجی، دیپلمات‌های کشور‌های عضو اکو و سایرکشور‌های شرکت کننده دراین رویداد‌های ورزشی می‌شود.

همچنین داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشور نیز در این جلسه گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای حضور در مسابقات تنیس انجام شده و تمامی بازیکنان پس از تست کرونا اجازه ورود به مسابقات را خواهند داشت و قوانین و مقررات بهداشتی به جد پیگیری و اجرا خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس کشور در خصوص پیشنهاد برگزاری مسابقات جام دیپلمات‌ها در جزیره کیش اظهارداشت: در گفتگو با مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این پیشنهاد مطرح شد تا پس از جام حذفی آقایان در اسفند امسال، مسابقاتی با حضور ۱۰۰ نفر از دیپلمات‌های کشور‌های دیگر درکیش برگزارشود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تنیس کشورامضا شد.

گفتنی است در این جلسه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، داوود عزیزی ریاست فدراسیون تنیس کشور، عبدالنبی شرفی رئیس هیئت تنیس کیش، محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: