کد خبر: ۳۴۳۵۸۷
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
0
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به مدافعان سلامت کشور به ویژه پرستاران عزیز و گرامی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستاربه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متن پیام مدیر عامل بانک سینا بدین شرح است:

«حضرت زینب(س) اسوه عزت طلبی، عدالت خواهی و استقامت است. بزرگ بانویی که در خانه رفیع امامت و در دامان کرامت، پرورش یافت. با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش مصائب بازماندگان قیام کربلا شد.

سالروز ولادت درّ درخشان مهر و عاطفه حضرت زینب کبری(س)، به پاس جانفشانی ها و فداکاری پیشقراولان نظام سلامت، روز پرستار نامگذاری شده است. فرشتگان سپید قامتی که با مهربانی و لطف در سخت‌ترین لحظات بیماری و درد، به ویژه در ایام پرالتهاب فعلی شیوع کرونا، سرسختانه در صف مقدم مبارزه ایستاده اند و التیام بخش تن‌های رنجور هستند.

این روز بهترین فرصت برای یادآوری مجاهدت های بی وقفه جامعه شریف پرستارانی است که با ازخودگذشتگی و عطوفت و مهر همواره به دنبال تسکینی برای آلام بیماران هستند و در این راه، خستگی نمی شناسند.

اینجانب، میلاد مسعود حضرت زینب(س)، نماد صبر، شجاعت و استقامت و روز پرستار را به تمامی حافظان سلامت، پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: