April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۶۲۵
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
0
صندوق پالایشی یکم از ۴ نماد پالایشی تشکیل شده است و به زودی قابل معامله در بورس خواهد شد از این رو دانستن قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت ویژه‌ای دارد. ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز یکشنبه ۳۰ آذر مشخص شد و آنالیز‌ها توسط کارشناسان نشان می‌دهد که احتمال ضرر خریداران پالایشی یکم بالا است.
ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹
به گزارش پول نیوز، قیمت صندوق پالایشی یکم متشکل از ۴ نماد پالایشی است و با توجه به استقبال نسبتا خوبی که در زمان عرصه ETF دوم از آن شده است، پس از آن که صندوق پالایشی یکم در بورس قابل معامله شود، به احتمال زیاد طرفداران خرید و فروش و معامله صندوق پالایشی یکم در بورس زیاد خواهد بود. از همین رو است که قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت زیادی دارد. در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

نماد‌های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن‌ها با صف فروش رو به رو شدند. صف‌های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم (ای تی اف ETF دوم) در بازار بورس با ما همراه باشید.

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم، قیمت‌های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی‌های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می‌کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز یکشنبه ۳۰آذر را می‌خوانید.

دومین صندوق قابل معامله دولتی از ابتدا حاشیه‌های زیادی داشت و مدیریت صندوق پالایش یکم باعث اختلافاتی بین وزارت نفت و اقتصاد شد، از این رو ارزش “دارا دوم” را می‌توان در جدول زیر مشاهده کرد.

جدول زیر نوسانات بازار سرمایه را در شرکت‌های بورس که در پالایش یکم یا همان دارا دوم وجود دارد را نشان می‌دهد.

شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) ۲۷,۹۵۰، ۲.۵۵% ۲۷۵۲۰
شبریز (پالایش نفت تبریز) ۲۸,۹۰۰، ۲.۷۹% ۳۰۲۰۰
شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱۷,۷۶۰، ۲.۷۲% ۲۴۴۳۰
شتران (پالایش نفت تهران) ۱۴,۲۰۰، ۳.۰۵% ۲۵۱۳۰

در ابتدای معاملات نماد پالایش یکم با ۱۹ درصد افزایش قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومانی توانست دوباره بازگشایی شود، اما در پایان قیمت نهایی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱۳.۷۴ درصدی نسبت به عرضه زمان ۱۱، ۳۷۴ تومان بسته شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۶۸۷ هزار تومان افزایش پیدا کند.

در روز دوم معاملات پالایش یکم، قیمت نهایی هر واحد دارا دوم با کاهش ۶۶/۶ درصدی نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار و ۶۱۷ تومانی معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی تا ۵ میلیون ۳۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یابد.

اکنون این روند نزولی قیمت پالایش یکم این سوال را برای سهامداران آن ایجاد کرده است که واحد‌های خریداری شده را بفروشند یا حفظ کنند.

در پایان معاملات امروز، ارزش دارا دوم یا همان پالایش یکم امروز تعیین شد و تجزیه و تحلیل کارشناسان در نماد‌های پالایشی نشان می‌دهد که احتمال از دست دادن اولین خریداران پالایش یکم زیاد است.

ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز چهارشنبه ۵ آذر

نماد‌های پالایشی امروز معامله شدند و همه آن‌ها با صف فروش مواجه شدند. صف فروش که بیشتر از دلیل و منطق بازار بورس ناشی از هیجان است و سپس برای دانستن ارزش سهام دارا دوم و اطلاعات مربوط به نکات مهم در مورد اولین شرکت پالایش یکم یا دارا دوم در بازار سهام با ما همراه باشید.

عرضه‌ها در محدوده مقاومت تکنیکالی نماد‌های پالایشی تشدید شده است و دامنه منفی و حتی صف فروش ایجاد می‌کنند.

اما حجم معاملات عالی داشت

همه بازار‌ها نسبت به جلسه شورای اقتصاد در حضور رهبر انقلاب واکنش نشان دادند

دلار ریخته است و بورس به شدت در حال معامله هست

ما منتظر نتیجه این جلسه هستیم.

بازگشایی پالایش یکم

در مجموع ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از واحد‌های صندوق پالایش یکم فروخته شد و کل پولی که به دلیل اختلافات به مردم برگردانده شد حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

در واقع، از ارزش دارا دوم یاپالایش یکم به ارزش ۶۲ هزار میلیارد تومان، ۱۳.۸ هزار میلیارد تومان یعنی ۲۰ درصد فروخته شده است.

حداقل یک ماه پس ازپایان پذیره نویسی در بورس که در ۲۰ شهریور انجام شد، نمادپالایش یکم باز می‌شد، بنابراین احتمال دارد که این نماد در پایان این ماه بازگشایی شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: